kevser_07 Merhaba kızlar. Bebeğim beş ay 21 günlük mama kullanıyoruz iki numara geçmek için altı ayı doldurmamız gerekiyor mu bugün mama alacağım da
fridaye kevser_07 hipp kullanıyorum 6 ay 1 haftallıkken geçtim fakat sonradan gördüm ki kutunun üstünde 6. Ayın sonunda itibaren kullanılır yazıyordu yinede aldığımız için devam etmiştim