Evet. Burda binlerce post gördüm bu zamana kadar ama ne oldum değil ne olacağım demek gerekirmiş. Eşimden hem sözlü hem de fiziksel şiddet görüyorum. Bir yaşında bir bebegim var ve aynı zamanda hamileyim. Eşimin çevresi geniş boşanma durumunda beni çocuklarımla tehdit ediyor asla onların yüzünü sana göstermeyeceğim bak gör gibi ithamlarda bulunuyor. Yavrularım benim için hersey. Böyle bir durumda boşandığım da bebeklerim onlarda kalır mı? Gerçekten çok çaresizim. Bu konuda hiç bilgim yok. Boşanırda ya çocuklarımı elimdem alırsa. Onların ailesinde biri daha böyle boşandı ve resmen adam kadının elinden çocuğunu aldı ve kızları suan Annesinden nefret ediyor. Aynı durumu bende yaşamak istemiyorum diye katlanıyorum. Keske gerçekten bende kalacağını bilsem yavrularımın bir an Bile beklemem 😭 bu konu hakkında yardım edebilecek biri var mı ?