emsalaslan Bebeğim 4 günden beri uyumuyor 3. Aya girdi allahım gündüz uykusu sadece 10 beye 5dk acaba diyorum by by night mi kullansam işe yarayan var mı bu şekilde tek bakamıyorum çok uykusuzum nekadar kahve içsemde ayılamıyorum tek baktığım için zorlanıyorum
Gokturkmom emsalaslan atak haftası olduğu için çok normal ben bu tarz damlalar kullanmamıştım bilgim yok o yüzden.
3kedili2bebekli emsalaslan doktorum çocuğa alkol vermekle aynı şey dedi bitkisel adi altında tamamen kimyasal bir uyku ilacı çocuk uyumuyorsa bir sebebi vardır ve geçici bir durumdur 4 gündür uyumuyor demişsiniz aylarca uykusuzlukla mücadele ediyoruz bu normal problemi bulup ortadan kaldırın burnu pis karnı aç gazı var ortam sıcak ortam soğuk uyku saati gelmemiş olabilir atak haftası olabilir
balkizlar emsalaslan anlıyorum ne kadar çaresiz olduğunuzu ama o da çözüm değil malesef… bu kadar küçükken uyanıyorsa zaten bir derdi vardır gaz olabilir atak haftası olabilir… benim büyük kızım da hiç uyumayan bir çocuktu şehir dışına çıkacaktık bir haftalığına bari orada rahat edelim diye bu damlayı almıştık yaklaşık bir yaş civarıydı ama… damlayı verdik uykusu geldi uyuyamadı daha hırçınlaştı daha çok ağladı yani uyku başına vurdu derler ya öyle bir hal olmuştu biz bir daha korkudan kullanamadık… ama sizinki çok küçük yani altı aydan önce su bile vermeyin diyorlar kimyasal bir şey vermek bence gereksiz…
Nikita emsalaslan çok tehlikeli canım. Aklından bile geçirme. Ayılma, iş yapma. Çocuğun uyudukça uyu. Tek görevin ona bakmak. Uyku süresini uzatan şeylerden biri beyaz gürültü. Ben dere sesi açıp bir gece boyunca sekiz saat uyumuştum. Çok iyi gelmişti.
anonimomss emsalaslan burda biri yazmıştı çocuğa vermeden önce kendi kullanmış bi kaç gün kendine gelememiş kullanan tanıdıklarım var ama çocukları büyük 4-5 yaşlarında ve çocuklar gözleri kıpkırmızı geziyorlar çok üzülüyorum
dilara010101 Biz byby kullandık ama bizimkisi 1yaşındaydı doktoruna sorarak kullandık uyku yapmıyor sadece uykuya geçişi kolaylaştırıyor ondada 1hafta kullan demişti doktor
dilara010101 emsalaslan seninkisi daha ufak dokturuna danış derim atak haftasındadır benimkide o zamanlar öyleydi düzeliyor sonra