asiyeeee4 Kızlar bebeğim 2 ay 20 günlük oldu hala gaz sorunumuz var sabaha karşı çok kötü oluyor hiç uykumuz yok yaşayan var mı ne zaman geçer ya ilk zamanlara göre azaldı ama geçmiyor
patimum asiyeeee4 3 buçuk aylık oldu daha yeni geçti ama tamamen bitmedi hala arada sancısı oluyor. Tamamen bitmez bu dönende ama masajla, duşla ve gaz damlaları ile rahatlatabilirsiniz.