Merhaba arkadaşlar bir konuda bilgi alacağım 16 günlük bebğim var emzirme konusunda biraz sorun yaşayıyorum alana kadar ama asıl sorum şu sütyenden gögüs pedleri bir işe yaramıyor sürekli ıslak sırf bu yüzden soğuk algınlığından suan yatıyorum. Bir öneriniZ varmı dışarı bu kadar akmaması için ? Birde bu süreç ne kdar uzun sürüyor yani kaç ay daha böyle devam eder