Eyll-9 Bebegim 2 ay asilarindan bu yana biberon almıyor kaşıkla enjektör besliyorum bez sayısı az turuncu doktor yedir diyor iştah için bisey veren var mi tavsiye lütfen çok çaresiz kaldım