Bebeğim 4 ay 1 günlük dünden bu yana hırıltı ve öksürük var.. burnunu izin verdiği sürece temizlemeye çalışıyorum ama hırıltı ve öksürük geçmedi.. doktora gidicem.. böyle bir durumda neler yapılmalı?? İlk çocuğum ve hiç bişey bilmiyorum, tecrübeli annelerden yardım istiyorum