Arkadaşlar oğlum tam 2 hafta sonra 1 yaşına girecek. Gelişim olarak baya önde bir çocuk. Günde 2 kere mama içiyor . Aptamil prosyneo 2 numara kullanıyoruz bulunduğum şehirde önce 800 gr hiçbir yerde bulamadım 2 numarasının . Şimdi de 400 ge olanı bulamıyorum bugün maması da biter gibi. Sizce 2 hafta önceden 3 numara geçsem nolur