gamizmm benim bebeğim de Sakin ama hareketli şöyle yani küçükkende öyleydi şu an 10 aylık koyardım ana kucağına karşında yemek vs yapardım ağlamazdı sürekli beni al diye ama hareket olarak hareketli aynı zamanda her yere gülecekler saçan biri 🫣 mizaçları böyle olabilir hareket açısındanda daha var bence sizin yürüteç vs onun koymasıda doğru değil bence bu arada. Hemşire bile bana demişti hiç agresif değil diye ben mizaçlarının böyle olduğunu ve bizlere benzediğini düşünüyorum. (Bu arada şu aylarda ayrılık kaygısı var yanından uzun süre ayrılınca ağlıyor göremeyince yani) bence rahat olun