ballikaymak İki gün alçıda kaldı sadece sizce normalmi doktor iyi dedi ama yinede korkuyorum çok çabuk çıkarttığı için alçıyi
hunilimomy ballikaymak kırık olduğuna emin misiniz alçı bu kadar kısa sürede çıkmamalı. Farkli bir doktor görüsü alın bence
dygskerem ballikaymak ay kıyamam ya 10,5 aylığız bizde örümcekten düşecek korkusuyla bindiremedim hiç çok az bindi çok tehlikeli geliyor bana geçmiş olsun
ballikaymak ertonunannesi23 çocukların peşinden hızlı gidince kolunun üstüne yani kolu örümceğin altında kaldi