Kızlar bebeğim 47 günlük arada bir öksürürdü normal şekilde ama bugün öksürükten sonra öğürüyor balgam var sanırım şuan ateşlendi üstünü çıkardım 37.6 ya düştü ve gün boyu çok mızıldadı gaz sancısı gibi uyumadı durmadı yavaştan meme reddine de başlıyor bide nefes alıp verirken bazen hızlanıyor bazen de çok yavaş alıyor hııı diye ses çıkarıyor doktorlar birşey yapar mı bu duruma daha küçük olunca aklım karıştı ne yapmalıyım