Arkadaşlar üst sınır 1210 ama kızımın değeri 1562 çıkmış. Çocuk doktoru metabolizma bolümüne yönlendirdi orası hiçbir test yapmadı beslenme ile ilgili kağıt verdi biz sadece bunla ilgileniyoruz diyip hematoloji bölümüne kayıt açtı randevu aldım oraya goturcem ama içim içimi yiyor B12 fazlalığı ile ilgili sorun yaşayan oldu mu ?