anneoldumama bende böyleyim kızım 11 aylık ve eşim onu severken koşarak gidip kendimi sevdiriyorum,iki tane bebeğim var diyerek seviyor beni,onun yanında minicik bir kız çocuğu oluyorum hep şefkat ve ilgi bekliyorum 🌸bence bu güzel bir şey içimizdeki çocuğu öldürmemek ve eşimizin yada ailemizin bu duygumuzu kırmaması çok güzel.