xzlemxx
Akıntıdan kastınız nedir idrar mı tutamama?
Benim ilk doğumumdan sonra kasık ağrısı ve idrar tutamama yaşadım bu sebeple soruyorum. Daha sonra kasıkımda şişlik oluştup geçiyordu meğerse kasık fıtığı oluşmuş ameliyat oldum en son çünkü maalesef idrar boşalıyordu farkında olmadan ıslanınca üstüm farkediyordum