Arkadaşlar merhaba, kızım 25 aylık tuvalet eğitime başladık ve bugün 4. Günü bitirdik ama doğru yoldamıyım deneyimlerinize ihtiyacım var.
Öncelikle 1. Gün çok 7-8 kere altına yaptı ve 1 kere tuvalete isabetimiz var. 2. Gün de aynı. 3.gün altına yapma sayısı baya azaldı ve 3 kere isabetimiz var. 4. Gün ise altına sadece 4 kere kaçırdı ( biri kaka) ve onun dışında 4 kere de isabetimiz var. Yattıktan 2 saat sonra kaldırıyorum tuvalete ve geceleri sabaha kadar kuru kalıyor bu çok güzel. Buraya kadar herşey güzel ama kızım asla tuvaletinin geldiğini söylemiyor. Söylemesi gerektiğini biliyor tuvalete gitmesi gerektiğini de biliyor. Ama çişi geldiğinde söylemiyor ben ara ara oturtursam yapıyor yada yapmıyor sonra altına yapıyor. Kakası da aynı şekilde söylemiyor. İkinci sorunumuz ise ne kadar su içerse içsin bazen sadece tutuyor ve yapmıyor ve bunu genellikle akşam saatlerinde böyle yapıyor. Yani bugün mesela hoşaf yedi üstüne 2 su bardağı su içti ama yok yapmıyor. 22.00 da uyuduğunu düşünürsek saat 18.00 -23.30 arası tuvaletini yapmadı o kadar sıvı almasına rağmen. 23.30 da kaldırdım yaptı.bazen tuvalete oturmak istemiyor mızmızlanıyor gönlünü yapmaya çalışıyorum bi şekilde oturtuyorum. Yani kısacası ben doğru yoldamıyım? Kendi deneyimlerinize dayanarak beni aydınlatabilirmisiniz? Acaba ara mı vermeliyim diye düşünüyorum ama bezi çıkarmışken tekrar dönmek de istemiyorum.