cakebabe bir oğlum var. Ona saygıyı,nezaketi ve merhameti vereceğim,elimden geldiğince öğreteceğim. Ama bu demek değildir ki kendini ezdirecek,kendini koruyamayacak. Kendi dengesini oluşturmayı öğrenene kadar gerekirse ben müdahale edeceğim. Herşeyi dengesine göre öğretmeliyiz