cemrexx Biberona alıştırmam lazım ama asla biberonu almıyor ağzına yaklaştırınca çığlıklar atıyor ağlıyor herşeyi denedim ama bi türlü almıyor bi çözüm bulmam lazım tavsiyeniz varmı acaba bu arada bebeğim 00:00 itibaren 5 beş aylık olucak
bsrkrc Bizimki de yapıyor ama tekrar tekrar deniyorum yoksa çocuk aç ve açlıktan ağlamıyor saatlerce vermesem istemiyor