Sonsuz18 Dolap için bir duvar ayırdık tam 175 cm 4 kapılılar 180 küsür o yüzden olmuyor sadece bu aynalı model 169 cm ve 4 kapağı var diğer üç kapaklar ise 143 santim ama çocuk odasına olur mu aynalı model bilemedim ya da istikbal bilindik mağazalar istediğimiz ölçüde yapabilir mi
Gul-42 Sonsuz18 1 no cunku dıgerlerınde kulp cok bellı ve cocuklar kesın asılıyor yada kırılıyor gorduklerımde
umos_ Sonsuz18 ben kızımın odasına ikea paxta kendim tasarladım. Çok daha kullanışlı oldu. İstediğim kadwr askı çekmece raf ekledim bi de ona bakın isterseniz
dertlikull Sonsuz18 bende oğluma oda yaptırıyorum bir numaralı dolaba benzer şekilde dolap yaptırıyorum bugünde oyuncak rafı geldi trednyoldan aldım
Sonsuz18 Beraninannesii yaa olur dimi bende onu diyorum çünkü o duvara tam oturur çekmece hiç aklıma gelmemişti ama kızım 7 yaşında bide artık bu model gider diye düşünüyorum
Beraninannesii Sonsuz18 7 yaşındaysa diğer seçenekleri de düşünebilirsiniz ama şöyle 0-5 yaş arası çocuğunuz varsa 1numara derim ☺️
Sonsuz18 Beraninannesii çekmece için de değil aslında 143 cm ilki 170 hani çok fark eder mi bilmiyorum ölçüsü fazla olduğu için düşündüm
umos_ Sonsuz18 çok basit aslında pax için site var giriş yapıp tasarlıyorsunuz. Gerekirse ikeaya gidin dolap kısmında siz söylüyorsunuz onlar yapıyor
Sonsuz18 dertlikull oyuncak dolabını bende trendyoldan aldım o zaman ilk modeli alayım baza krem başlık uyar mı bu dolabın komodini de vardı arasına alıcam iki bazanın
kimbumadam Sonsuz18 2 ve 3 içi aşırı kullanışsız o yüzden 1 Biz pall de kidsten aldık 4 kapaklı ama 180 tabi bir sorun isterseniz kişiye özel belki değişiklik olabilir. 3 kapaklı 135ti içi kullanışlı onunda.
Sonsuz18 kimbumadam aslımda ben raf seviyorum içinde önemli değil biri daha enli olduğu için seçtim dediğiniz yere de bakayım en yisi
myavocado Sonsuz18 Ben aynalı olduğu için çocuk odasında düşünemedim ya, beğenemedim bunları. Aynasız seçenek yok mu?
Sonsuz18 myavocado online olarak bulamadım aynasız daha mı iyi diyorsunuz çocuk odasına belki mağazada vardır istikbale gidip bakacağım başka yerden alamıyoruz kalitesine pek güven olmuyor