Karnis Yaz mutlaka, kimse kusura bakmasin ne kadar yakin olsakta herkesin kendi yaşantısı var. Haber vermez annesine 1 gelir 2 gelir devamlı olan şeyde annesi demek ki başından atıyor. Eee benim çocuğum yeterken 2. Neden olsun.
Yaz açıkça anlat durumu, alınırsa alınsın çok yanlış bana göre bu durum.
Seni kullanıyor bildiğin başına bir iş gelse emin ol senden kötüsü olmaz. Anası başında durmadı demezler de bilmem kimin evindeydi o bakamadı çocuğa olur.