turgner Hanımlar merhaba. Yeni evimde mutfak dolap kapakları yapılıyor musluk üstü siyah camlı olsun diye önerdi mobilyacı. Kulpsuz alttan uzatmalı yapılacak ve öyle açılacak. Güzel görünür eminim ama kullananlar tavsiye eder mi acaba?
yarenemsal turgner cok leke tutuyor. Silince sürekli silmen lazım. İyice silmesen bez izleri belli oluyor benim de oyle cok pişmanım
numbkt Sadece musluk üstü siyah camlı ise bence cok demode kaldı o tür dolaplar. Yani tek renk olmasını tercih ederim.
GezginPaNDa turgner Biz de yeni mutfak dolabı yaptırdık şimdi moda bu dediler o yüzden bir ahşap dolap bir camlı dolap şeklinde sıralandı camların içine de LED döşendi hoş duruyor