Maddi durumunuz nedir bilmiyorum ama bi emzirme danışmanında yardım alabilir misiniz? Ben çocuk ilk doğduğu hafta sadece mama ile beslemek durumunda kaldım. Danışman geldi ve eds yöntemi, şırıngayla verme denedik. Silikon uçla emzirdim. Sonra hastane tipi pompayla sağım yaptım. Uç hafif çıkınca hemen ağzına verdim. Baya uğraştırıcı ve yıpratıcı olmuştu ama başardık şükür 🙏🏻