annisoldum Diyorum ya normalde ben 2-3 saatte bi 90 ml verip oyalıyorum ağlasa da vermiyorum eğer katılarak ağlarsa emzirmeyi deniyorum zaten o sırada uyuyor, ama aile büyükleri işte dayanamayıp veriyorlar, çok korkuyorum bende obez olacak diye. 2,920 kg doğdu benim kızım şu an 4.280 kg, “Eksiği kapatıyor, daha yeni doğum kilosuna geldi” vb şeyler diyorlar sürekli