40 günlük bebeğim var 2 - 3 saat bi 90 ml mama veriyordum ama evdekiler sağolsun her ağladığında biberon dayadıkları için tek seferde 130 - 150 ml mama almaya başladı çocuğum, aralarında 30-40 dk oluo toplamının.
Bende şimdi yine 2-3 saatte bi 100 ml vereyim diyorum ama sizler ne kadar mama veriyorsunuz, kaç aylık bebetolarınız, ben fazla mı veriyorum, obez olacak ileride diye çok korkuyorum