CuteBadesMama aldım şimdi deniyordun da normal yoğurt yapma seçtim mayalanıyor yazıyor ısı göstergesi vardı o gitti şimdi 4 saat yazıyor bu 4 saat soğuk tutma için mi yoksa 4 saat daha mayalayacak sonra mı soğuk tutması aktif olcak yani mayalama işlemi bitince mayalanıyor yazısı silinecek mi acaba anlayamadım bulamadım internette de nasıl olacağını, bide ben soğuk süt koymuştum 14 dereceymiş ama 14 derecede maya ekletti normal mi böyle mi olcak cevaplarsan çok sevinirim 🙏🏻