hulyakkan16 masal_ece ben yenidoğanların bir kısmını sakladım şuan 1.5 yaşında katlıyorum poşete koyuyorum temiz temiz çöp kovasının yanına koyuyorum ihtiyacı olan alıyor zaten satılmıyor atsan atamıyorsun vericek kimse de yok