10 güne kadar normal bağırsakları daha toplanmadığı için yani doktorumuz öyle söylemişti. Benimde bildiğim kaka yapması için fitil zeytinyağı vs ile popoyu uyarmak doğru bir hareket değilmiş bebek ona alışır her defasnda öyle kaka yaptırmak zorunda kalırmışız bilemiyorum 🤷🏻♀️