barismom yazın kullanıyorum. Kışın hiç kullanmadım ne yalan söyleyim aklıma da kışın kullanmak hiç gelmemişti. Oğlumda kumral bir bebek sarıya doğru. Geçen sene yazın aile boyu almıştım hepimize çok iyi geldi. En ufak bir kızarıklık yaşamadım denize de girdi çıktı suya da dayanıklı