kevsii hiçbir şey olmuyor korkma. Sadece ilk gün çişini yaparken zorlanıyor o kadar onda da doktorum verdiği kremi bolca sürersen ve ağrı kesici calpol ve antibiyotik yazıyor onları kullanıyorsun o bile anlamıyor emin ol. Sadece kremi buzdolabı poşetini küçük kareler halinde kesip ona döküp pipisine koyarsan daha iyi oluyor. Bardak koyuyorlar ama inan bebek daha çok zorlanıyor gibi geldi bana