ikiprensesannesi63 4 aylık bebegim de idrar yolu enfeksiyonu çıktı ateşi dün geceden vardı bugün doktora götürdük antibiyotik verdi onu kullandım sanki hala düşmedi bu kaç gün daha devam eder ya kültür tahlili de yarın vereceğiz bakalım duruma ya
amansallagitsin ikiprensesannesi63 silerken altını asla ıslak mendil kullanma. E bebekte temizleme pamuğu var onu ıslatıp silin iyice kurulayın azcik hava alsın ki risk ortadan kalksin sonrasında siz emziriyorsnz sarımsak yiyin çocuğa geçer enfeksiyon yener
canan6668 ikiprensesannesi63 geçmiş olsun geçer insaAllah en kısa sürede tabi antibiyotik düzenli kullanın ve bolca şu verin bende çok olurdum şu sıralar olmuyorum şeytan kulağına kurşun 😁🤭
amansallagitsin ikiprensesannesi63 o halde dediğim gibi ıslak mendil enfeksiyon riskini daha attırır kuru ve temiz tutmaya özen gösterin altını hemen bağlamayin biraz hava alsın sonra bağlayın