sbldrm benim 3 ay bile kimse yoktu el kadar bebeye tek başıma baktım bizler güçlü kadınlarız her şeyin üstesinden geliriz hep kendine güven tabiki zorlanacaksın ama kendin aşacaksın ve aştıkça gurur duyacaksın şu an oğlum 3 yaşına girecek neredeyse ve onu kendim yetiştirmiş olmam en büyük gururum sen de en güzel şekilde bakacaksın eminim ki