Sevgili anneler fikirlerinize ihtiyacım var nolur yardım edin. Bebeğim 4 ay 22 günlük. 2.5 aylıkdan beri aşırı bir meme reddimiz var. Daha öncesinde hiç biberon kullanmamıştım. Sadece emzik kullanıyoruz. Ama ben artık tükendim. Sürekli memede kavga halindeyiz. Farklı pozisyonlar, loş ışık, karanlık ortam, sessiz ortam hepsini denedim. Ama bir türlü tam anlamıyla memeye döndüremiyorum sadece uykuluyken alıyordu. Şimdi iki gündür onu da almıyor. Alsa da taş çatlasın 5 dakika ondan sonra 4-5 saat istemiyor. Emzirmeyi çok istiyorum ama benim de artık takatim kalmadı. çok yoruluyorum üzülüp ağlıyorum ne yapacağımı bilmiyorum. 4 aylık muayenesinde boyu 66 santim kilosu da 6500 artık sağıp mı vermeliyim? Günüm akşama kadar emzirmeye çalışmakla geçiyor