__byza__ 2.ayına girince tek kol yapa yapa bıraktırdım sonra gövdesini sarıp kollarınım her iki yanına yastık koydum bıraktı diyebiliriz ama 4.ayında o sıçramalar hala var ve kendini uyandırıyor tabi ama geri uykuya dönüyor tam anlamıyla ne kadar sürecek bilmiyorum bu sıçrama bırakmanın da faydasını göremedim umarım siz görürsünüz.