Bebeğim 8 aylıkken rutin kontrole gittik ve karaciğer enzimleri yüksek çıktı. Bir ay boyunca ilaç kullanmadık ve takip edildik. Son 10 gün karaciğer koruyucu ilaç kullandık. Bugün tekrardan kan verdik. Bu arada kızım 9 aylık oldu ve biz de aşısını yaptıramadık. Bugün ilaç kullandıktan sonraki değerlerine bakmak için yine kan aldılar. Öğlen sonra sonuç çıkacak