2.çocuğum olmasına rağmen yenidoğan döneminde çok zorlanıyorum bebeğim 26 günlük yanımda bana yardım eden kimse yok eşim işten geç saatte dönüyor ve bebeğim sürekli kucağımda durmak istiyor yorgunluktan ve vakitsizlikten tahammülüm çok azaldı büyük çocuğumun kıskanmasına falan tahammül edemiyorum ve istemeden sesimi yükseltiyorum bu süreç ne zaman normale dönüyordu 🥲