yudum_kursun eğer bebeğinizin özel bir durumu varsa, bununla ilgili aşı yaptırdıktan sonra değil de öncesinde araştırmanız daha sağlıklı daha verimli olmaz mı? Çünkü aşı oldu ve bitti oral yoldan ilaç almıyor ki kusturunca geçsin. Eğer bir problem olursa da cildinin atopik olmasından kaynaklı olmaz sadece daha atopik cildi olduğu için daha belirgin olur. Bu sebeple büyük endişelere kapılmayın. Oğlumun da cilt kuruluğu var sıkıntı olmadan atlattık. Umarım sizde sıkıntısız atlatırsınız