hghg Kızlar bebeğim 40 günlük son birkaç gündür az kaka yapıyor günde 3 kere falan ama öncesinde 6 kere falan yapıyordu normal mi sizce ? Çiş yapmasında sıkıntı yok bu arada o normal
ruyamasal hghg Sadece anne sütü alan bebeklerde 9 güne kadar normal sayılıyor çiş sayısı günde 5-6 kereyse korkacak bir şey yok ☺️
balimsid hghg benim de 41 günlük dünden beri 1 kere kaka yaptı çişimiz iyi ama kakalar azaldı sanırım artık yedikleri kendinde kalıyor
hghg Gokturkmom çişi iyi onda sıkıntımız yok şükür ama kaka ilk defa az yapınca acaba sütüm mü yetmiyor yada başka bir şey mi var diye düşünüyordum bende teşekkür ederim 🙏
hghg mmoz o zamanlarda 5 6 kere yapıyordu 40 da 2 3 kere yapmaya başladı ama sizinki de az değil ya normal günlerce yapmadıkları bile oluyormuş normalmiş