10 aylık 1 haftadır kabız nerdeyse bi ara yaptı sonra tekrar oldu hiç olmazdı noldu böyle anlamadım. Her şeyi yaptım erik, armut zeytinyağı falan yok çok ağlıyor yaparken
Yarına randevu aldım doktordan ama öneriniz varsa şuan yapayım eczaneden lavman falan kı alsak diye düşündük ama doktora danışmadan da bilemedim napayım sizce poposu kıpkırmızı olmuş çok ağlıyor yaparken top top yapıyor