urasmomy_ Merhaba eşim ile bir kaç gündür bakınıyoruz fakat karar veremedik önerebileceğiniz marka varmı neden o markayı tercih ettiniz memnunusunuz özellikleri neler ? Bütçemiz 50 bin tl kızlar ✨
ruyamasal urasmomy_ Dolce vita klimaları hem bütçe olarak uugun hem de gayet iş görüyor çok iyi soğutuyor
urasmomy_ gulirmak Samsunglar indirimdeydi aslında ama kararsız kaldık daha önce karşılaşmadığım bir ürün olduğu için burlarda çok sıcak Toki için istiyoruz 15 lik mi 18 lik mi klimanız servis konusunda sıkıntı yaşadınız mı hiç ne kadar süredir kullanıyorsunuz
gulirmak urasmomy_ 18 lik salonumuz büyük olduğu için servis konusunda sıkıntı yaşamadık bayiden aldığımız gibi gelip taktılar geçen yaz almıştık