Alpaslaninannesii Kizlar ogluna kalca röntgeni cektiren varmi haftaya randevumuz var. Bazi doktorlar önermiyormus testisler oldugu icin radyasyondan dolayi beni rahatlatin 🥹
Mom_87 Alpaslaninannesii çekildi tabi ki. 2 aylıkken çekildi bir tarafın açısı tam ölçülemedi 3. Ayda tekrar çekildi. Getirisi götürüsünden çok. O yüzden ihmal edilmemeli bence
seval868_ Alpaslaninannesii biz 2. Ayımızda çektiktir eğer bakmazlarsa bebekte kalça geriliği veya farklı sorun olup olmadığını nasıl anlayacaklar. Ultrason ile bakıyorlar ve hamileyken karnımıza baktıkları cihaz gibi cihazla bakıyorlar hiçte sorun yaşamadık oğlumda 4 ay 22 günlüğüz şuan
ruyamasal Kalça çıkıklığı olsa fark edemezsin ve 1 yaşına kadar fark edilmezse ameliyatla tedavi ediliyor o yğzden bu kulaktan dolma bilgilere inanmayın derim
Alpaslaninannesii ruyamasal cok tsk ederim evet ya kalca cikikligina usg yapilior dedilerde anlamadimki her doktor farklimi yapiyor
ruyamasal Alpaslaninannesii ultrasonla bakılıyor röntgen çekilmiyor max 3-5 dk sürüyor usg zararlı olsa hamileyken çekmezler
saniyegurell Çekilmesi göreken bişe ultrasonla bakıyolar biz yaptırdık ilk oğlumdada 2.dede 5 dkkalık işlem çıkıklık olsa farkedilmez sorun büyür Allah korusun
saniyegurell Alpaslaninannesii rötgen değil ya kalça ultrasonu bu sabit yıllardır yapılan doktorunuza sorun bi neden rötgen die yıllardır aynı sistem ultrasonla ölçümdür🤷🏻♀️
queenofrose Alpaslaninannesii adı bile kalça ultrasonu. Yıllardır hep ultrasonla bakılır. Rontgene göre çok zararsızdır. Zorunlu kalınca tabi röntgen çekilir ama herkes ultrasonla baktiriyor. Başka bı yerle görüşün bnce
mamabear_ Alpaslaninannesii kalça ultrasonunun böyle bir şeyi olduğunu hiç duymadım. Ama gerekli bir şey zaten kaç dakika sürüyor çok saçma. Kızımda ilkinde biraz farklılık gördükleri için tekrar kontrole götürmüştük bence çok önemli kalça ultrasonu.