2 ay 25 günlük bebeğim 1 haftadır antibiyotik tedavisi hava tedavisi gördük ilaçlarımız bitti bebeğin 3 gündür birden bire sürekli ağlamaya başladı hiç susmuyo ve zorla emziriyorum doktora götürdüm bugün gene çok kötü değil düzelmiş dedi herhangi bi sorun gözükmedi bu aniden ağlama krizine girmelerinin sebebi ne olabilir yaşayan var mı acaba