Merhaba anneler oğlum iki aylık ve iki gündür emzirmek için yatırdığımda ağlamaya baslıyor göğsümü tutmuyor. Ama gaz sancısı olduğunu sanmıyorum çünkü onda emerken ağlıyordu, bu sadece emmeden önce çok ağlıyor ve kesinlikle ayağa kalkıp gezmeden susmuyor.. Bi şekilde memeyi tutarsa gayet güzel emiyor, normal zamanlarda da çok mutlu. Sadece uykudan uyandığında ve emzirmek için kucağıma yatırdığımda nefesi kesilene kadar ağlıyor.. Ben biraz hasta oldum ona mı geçti yoksa adet oldum o etkiler mi bilmiyorum.. Ama dediğim gibi bi şekilde eğer tuttuysa emmesinde sıkıntı yok.. Normalde çok emen bi bebekti bugün 5 saat oldu tutturamadım bi türlü.. Bi fikriniz varsa yardımcı olabilir misiniz? 😔