Kızlar oğlum 3 yaşını geçti şuan çocuk düşünmüyordum iğne kullanıyordum fakat adetimi kestiği için doktor bıraktırmıştı adetin düzene girene kadar bekle eğer hala çocuk düşünmezsen spiral takarız demişti ama hamile kaldım bu sürede çok karışık duygular içerisindeyim çocuğum daha çok küçük gibi geliyor bana bunun için bi yandan da mutluyum