Bu gün sabah bezimizi çıkarıp bıraktık tuvaletini seviyor ama asla oturmuyor. 4 kez üst üste altına yaptı en son bezi getirdi tak diye diretti. Evde klozet Yok normal alturka bu yüzden lazımlıkla başladık ama ne kendi oturuyor ne oyuncağını falan oturtturuyor. Nasıl yapmalıyım hiç bir bilgim yok. Çevreme soruyorum siz nasıl yaptınız diye kimseden net bir cevap alamıyorum.