Benimde kızım öyle. Yoğun çapak olmuyor artık ama masaj yapınca gözyaşı kanalından çıkıyor boza kıvamlımbir akıntı. Netira damla kullandık şişlik ve kızarıklık olmuştu sonra yoğunluğu azaldı ama hala yaşarıyor ve çok az çapaklanıyor. Kirpiklerine falan gelmiyor. Doktor sürekli masaj yap dedi. Onu yapıyorum 1 yaşına kadar açılmazsa sondalama ile açıyorlar