annevebebegiii__ Şişme morarma olunca ne kremi kullanıyorsunuz? Bende bugün fark ettim sağ belimin önünü vurmuş biraz kırmızı elletmiyor da şişmiş ne süreyim bilemedim
1cocukannesi_1 annevebebegiii__ ilk vurduğunda izin verirse biraz buz koyuyorum onun dışında bişey sürmüyorum yâda kullanmıyorum
Rwerdst annevebebegiii__ hero sticklerden kullanıyorum. Bephantolün bepan jel de var ama yüzüne sürünce kıpkırmızı oluyor onu yüz bölgesine sürmüyorum. Hero stickler i yüce kullanıyorum