limonlulolipop airfel 12 bt kullandım salonumda ve salonum akşama kadar güneş alıyor gayet iyi soğutuyor iki yıldır kullanıyorum evim dubleks alt katta mutfağı ve girişide serinletiyor ki çok düşükte kullanmama rağmen uygun hesaplı ve performansı iyi bir klima zaten daikin üretiyormuş