Eğer banyoda çok tuttuysanız üşütmüş olabilir, ama yinede ağzına burnuna çok su kaçırtmayın. İzin vermeyin derim.
Allah esirgesin Sonradan pişman olacağı laflar etmesin kaynananız.
Serum fizyolojik ile burnunu bol bol temizleyin, emiyorsa bol bol da emzirin sıvı alsın. İnşallah hemen iyileşir🩷
Ama yine de Bi aile hekimine gösterin derim, ben kendi tecrübem üstünden konuştum çünkü her bebek farklıdır doktor görmesi iyi olur.