ikibebikoannesi Ayagı 12 cm. Vicco ölçülerine göre 12.4 cm 20 numara, 13 cm 21 numara. 20 aldık giydirdim önüne bastırınca ayagı tam uçta değil. Boşluk var sanki 1 cm Ama ben ayagı büyür çok giydiremessem diye endişelendim pahalıyada aldık çünkü. 21 mi alsam
gg3848 ikibebikoannesi ilk adım ayakkabısını bence çok büyük almayın önde bir parmak kadar boşluk varsa bence uygundur çok büyük alırsanız yürürken zorlanır
organikirmik ikibebikoannesi 1 baş parmağı kadar boşluk varsa 20 daha uygun diğeri büyük kalır. Ama zaten az kullanıyorlar biz 2 ay kullanabildik
sarikavun ikibebikoannesi ayagini tam sarmamasi lazim ayakkabinin onunde hafif bosluk olmasi lazim ayakkabinin. Tam sararsa yurume sirasinda bebisi zorlar.
ikibebikoannesi Hiilyuss evet bende öyle düşündüm ayagında lambur lumbur eder. yeni yürüyor zaten ilk adım ayakkabı olarak aldık. Yani işte 20 numara giydirince sıkmadı hop oturdu ayakkabıya ucundan da bastırınca hafif boşlugu var gibi işte eşimde bu 1 ay sonra olmaz büyük al diyor
Hiilyuss ikibebikoannesi içindeki ayak tabanlıgını cıkarıp ayagını üzerine bastırın bakın bakakım ne kdar bosluk kalıyoe
gg3848 ikibebikoannesi evet merak etmeyin ayakları o kadar da hızlı büyümüyor genelde benim kızım bir ayakkabıyı 3-4 ay giyiyor
ayse01_alparslan ikibebikoannesi bizde iki hafta önce aldık Vicco markası dan oğluma 21 aldım yuruyemedi büyüktü 20 aldık bu yaz giysin diye çok büyük olunca ayaklarına büyük oluyo
sarikavun ikibebikoannesi ikibebikoannesi ayakkabiyi giydireceksiniz onune bakacqksiniz yaklasin yarim parmaga yakin bosluk olacak. Magazadan alacaksaniz ordakiler zaten kontrol edip yardimci oluyolar. Ayakkabi ayagina tam oturmamali
ayse01_alparslan ikibebikoannesi valla ölcmedik direk ikitane aldık birini seçtik diğerini iade ettik