zbzbz Arkadaşlar bu süreç ne kadar süren bir şey ben doğum yapalı 1 sene oldu adet olmadım ve sın zamanlarda çık duygusalım prolaktin yüksekti zaten o da etkiliyor olabilir mi kadın doğum doktoruna gitsem sizce bana ne yapar yani ne çözer benim bu durumu