birkimsee Kızlar iğne vurdurmam gerekti bugün emziremeyeceğim bebeğimi. Bebeğim 7 aylık. Hiç mama bilgim yok bugünlük mama almam lazım ne alayım?
zamansumisali_ birkimsee evolvia kullan bnce doyurucu en azından hipp kullandık biz doyurmadı mama bittikten sonra ağlıyordu hep
birkimsee lelif ozge_ckr 1arasss goldengate zek02 zamansumisali_ Eczanede aptamil vardı o an aptamil almış bulundum ama bebeğim içmiyor asla. Mamaya alışık olmadığı için herhalde